2 Haziran 2020 Salı

ÇALIŞMA TEMPOSU


Meslek lisesi çıkışlıyım. Hayatım boyunca dersane ya da kurs görmüş değilim.
2006 kasım döneminde İngilizce’den 79, 2007 mayıs KPDS döneminde Fransızca’dan 56 aldım. 2007 Kasım döneminde de (girmedim ama) Almanca sınavına müracaat ettim (2010 yılında girdim ve 41 aldım. Bugün girsem 60'ı rahat geçebileceğimi düşünüyorum) Bu sırada Suruç’taydım ve en yoğun yerlerde çalıştım. Burada dahi kendi kararlarımı kendim yazdım.
Hiçbir zaman torpilim olmadı. Bu nedenle TODAİE gibi ancak sınavla girilebilen bir yüksek lisans programı bitirdim.
Evimde bulunan Fransızca ya da Almanca kitapların sayısı hukuk kitaplarının sayısından fazladır. Ayrıca Rusça, Arapça ve İspanyolca hazırlık kitaplarım da var. Bunlardan Rusça dışındakilerde zayıfım.
2011 yılında doktora programına kabul edildim. Tez konusu Uluslararası Hukukta Mülteci ve Sığınmacıların Geri Gönderilmemesi İlkesi'ydi. (O tarihlerde bu konuyu tez yapan Kees Wouters BM Mülteciler Yüksek Komiseri'ydi. Ayrıca Marmara Üniversitesinden de bir akademisyen konuyu tez haline getirdi.) Hülasa, konuyu kitap olarak çalışan -dünyada- çok sınırlı sayıda kişi vardı. 
Bugün 50'yi aşkın kitap çalışmam var. Çok sayıda googlea ücretsiz olarak yüklediğim çalışmalarım var.
Ayrıca 8 hakemli, 3 hakemsiz toplam 11 makale. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arif Nazım - Şehidin Destanı

TIBBİ ETİK