Buraya oldukça orjinal ve emsalleriyle kıyaslandığında dünya literatüründe yer alabilecek makale gönderdim.
Oldukça ilgisiz bir akademik personeli yayın için görevlendirmişler. Buna editör diyemeyeceğim.
O kada alakısız, o kadar farkındalıksız ki.. Ne bir bilgilendirme yapıyor. İnsan hiçbir şey yapamasa bir mesaj atar.
Allah belanı versin...
O kadar uğraşı boşuna gitti.
Türkiye akademisi neden bir yerlere gelemez...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder