17 Mayıs 2017 Çarşamba

BİLGİSAYAR OYUNLARI ÜZERİNE

Bilgisayar oyunları olmasa bilgisayar teknolojisi bu kadar kısa sürede bu kadar gelişebilir miydi? Bence hayır. Sektörde harcanan para ayrı bir devlet bütçesi gibi. Bu konuda kendini geliştirenler için müthiş bir potansiyel var pazarda. Artık güncel oyunları takip edemiyorum. Belki yaşım nedeniyle bilemiyorum. Eskiden konuyla ilgili dergileri de alırdım. Teknolojiyi takip ederdim. Bilgisayar parçası hangisi ne işe yarar? Fiyatları nedir? En son teknoloji hangisidir? 

Android gelişince teknolojiyi takip eden bir grup ister istemez bocaladık. Bu oldukça az yer kaplayan ve dokunmatik teknolojiyi kullanan dünya, pc dünyasından çok farklıydı. Sanki bu alanda bazı uygulamalar pc dünyasından da hızlı gelişiyor. 

Teknolojisi giderek demode olmaya başlasa da bunları oluşturmayı geliştirmeyi çok isterdim. Teknoloji gelişiyor ama ucuzlamıyor. Bilgi ancak belli kişilerde toplanıyor. Bilenler bilgiyi paylaşmak istemiyor. Herşey binbir zahmetle öğreniliyor. Özellikle Türkçe bilginin paylaşılması geliştirilmesi için çok önemli. Başka türlü gelişimin sağlanması ve daha da ilerlenmesi mümkün değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TIBBİ ETİK