7 Ağustos 2018 Salı

AQUA FANTASY 7. GÜN



Bugün tatilde 7. günümüz. Daha şimdilik olumsuz birşeyle karşılaşmadık. Hava muhteşem, sahil muhteşem, kum süper, tesis zaten tartışmasız çok güzel.

Çalışanlar hep güleryüzlü. Bu sene Türk çoğunluklu otelde. Bir de gelen yabancı kalitesinin düştüğünü şezlonglarda kitap, dergi, gazete okuyan sayısının azalmasından anlayabiliyorsunuz. Daha önceleri şezlonglarda bolca kitap, dergi ya da gazete okuyan olurdu. Bu sene hemen hemen hiç yok.

Plajdan çıkıncaki çeşmeler oldukça güzel yapılmış. Kum zaten çok ince gerçi ama ondan dahi rahatsız olursanız çeşmede ayaklarınızı yıkayabiliyorsunuz.

Yemek kalitesi oldukça iyi. Daha ikinci kalite birşey görmedim diyebilirim. İşletmeciler ya bu da ucuzundan olsun yeter ki bulunsun dememişler.

Sabah kahvaltısında kruvasan, börek, meyveli yoğurtlar efsane. Öğlen yemeğine pek ihtiyaç duymuyoruz. Çünkü snack barlar ihtiyacı fazlasıyla karşılıyor.

Bitki ve çiçek çeşitliliği bakımından bu ayarda başka bir yer gördüğümü hatırlamıyorum. Toprak bereketli, iklim elverişli ve çalışanlar da ilgili olunca ortaya muhteşem bir renk cümbüşü çıkmış.

Geçen akşam yapılan profiterol harikaydı. Et yemeği olarak sunulan menülerde gram yağ hatırlamıyorum.

Aşçılar kaliteli, resepsiyon ilgili, oda hizmetleri güleryüzlü. Daha otele bedava gelmişiz de fazlalıkmışız gibi davranan bir personelle karşılaşmadım. Güleryüz için ayrı bir eğitim almış olmalılar.

Bugün Napoli'den geldiğini bağıra bağıra anlatan görgüsüz bir aile vardı yakınımızda. Vay efendim kesilen karpuz kötüymüş hayvan yemezmiş. Zaten çalışanlar da sözleri duyunca hemen gidip değiştirdiler. Ama söylemek var söylemek var. Söylemeden söylemeye fark var.

Bugün 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arif Nazım - Şehidin Destanı

TIBBİ ETİK