15 Haziran 2019 Cumartesi

Adana'da sıradan bir gün; 10.23'üncü saniye cam silicisi cama yapışık





Adana'da sıradan bir gün, 10.23'te araç üzerinde bir şahıs var. Muhtemelen kavşaklardaki cam silicilerden biri, para isteyip askıntı olunca araç sürücüsü cama yapışık vaziyette sürüyor.  17.32'de ise kavşakta muhtemelen düğün aracının çarptığı motosikletten yola ve orta refüje savrulan gençler var. Kaza yapan gençler öncesinde makas ata ata ve kavşağa yaklaşmasına rağmen anormal hızda geliyorlar. Bunlar, videoda yok. Kaza olduğunu ben de kavşağa geldiğimde farkettim. Bu anormal sürüş nedeniyle yaralananlara acınsa mı bilemiyorum....

Her iki olay için de ihbarda bulunmalı mıyım bilemedim. 

Bir gün Dağılcak mesire yerine giderken yolda önümüzde bir kaza oldu. 

Bu kazayı hemen 112 acil servise bildirdim. Yaralananlara yardım için koştum. Ambulansı orada bulunanlarla birlikte bekledik. Bizim ihbarda bulunduğumuz ambulans değil de yoldan tesadüfen geçen ambulans durdu ve yaralıların yarısını alarak olay yerinden ayrıldı. Biz de orası artık çok kalabalık olduğu için ayrıldık. 

Biraz sonra jandarma olduğunu söyleyen bir eleman aradı. Kaza mahallini aradıklarını bulamadıklarını belirterek asılsız ihbar imasında bulundu. Ben de kendimi tanıtarak ihbarın doğru olduğunu kaza mahallini ve ambulansın gelmesi nedeniyle olay yerinde ayrıldığımızı kaza üzerinden de 1 saate yakın zaman geçtiğini belirttim. 

Bu konuşmadan yaklaşık yarım saat kadar sonra ilk arayanın komutanı olduğu anlaşılan bir başka jandarma arayarak asılsız ihbar imasıyla yeniden kaza mahallini bulamadıklarını söyledi. Kendisini uyardım ve yaralıların bir kısmının hastaneye götürüldüğünü de söyledim. 

Sorumluluk bilincine sahip, kamu görevlisi sıfatı da bulunan bir vatandaş olarak ihbarda bulunmak ister misiniz daha ? 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arif Nazım - Şehidin Destanı

TIBBİ ETİK