26 Eylül 2022 Pazartesi

Firaset ve basiret sahibi olmak

 Pek çok yönden önemli ve değerli. Ancak eğitimciler açısından daha da önemli. Bana göre Cumhuriyet savcısı alınırken de eğitimci alırken de iyi bir IQ testinden geçirilmeli adaylar. 


Kısa zamanda gerçekten iddialı çalışmalar yaptım. Birden fazla yabancı dil öğrendim. Kimsenin takdir etmesini istemiyorum. Sadece hakkımı...


Kuşadası'nda çalıştığımız sırada yeni açılmış caf caflı dil eğitim merkezine gittik meslektaşımla. 

Bu tarihten belki üç sene öncesinde KPDS'den 79 almıştım zaten...

Eğitim merkezindeki eğitimcimsi, bizi seviye tespit sınavına alacağını söyledi. Meslektaşım, bir sene öncesinde bir yıllık üniversite yabancı dil kursundan yararlanmıştı. 

Ben sınavı -geçmiş zaman tam bilemiyorum ama- belki 20 dakika gibi kısa bir sürede tamamladım. Meslektaşım belki 40 dakika evirdi çevirdi. 

Sınav sonucu, aramızda bir soruluk bir fark vardı. Tam sınırda kalmışım. Eğitimcimsi, başladı bir kur geriden intermediate dersi almam gerektiğini anlatmaya...

Meslektaşım advanced almalıymış...

O zaman bir kez daha anladım ki herkes eğitimci de olmamalı, eğitimcimsi de...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arif Nazım - Şehidin Destanı

TIBBİ ETİK