19 Mart 2023 Pazar

Adam o kadar aptal ve art niyetliydi ki,

 


Benimle aynı mesleği yaptığını zanneden oluşumsu, serviste arkada oturuyor, beni taslıyor zavallı...

Ben, yabancı dil seviyemi korumak adına zorunlu olarak belli aralıklarla tekrarladığım/tekrarlamak zorunda olduğum Almanca resimli fonoyu tekrarlıyorum. E pek tabi belki yüzlerce kez okuduğum için sadece göz okumasıyla sayfaları geçebiliyorum...Bu da çok kısa zaman içerisinde çok fazla sayfa demek...

Servisten inince bir saatlik zaman içinde yapılan yoğun tekrar nedeniyle zihinsel tuhaflık yaşıyorsun...

Embesilimsi arkadan hals ne demek diye soruyor bana...

Beni deniyor embesilimsi...

Embesilimsi bilmiyor ki büyük ihtimal onun hukuk fakültesi bitirirken bitirdiğinden/okuduğundan daha fazla Almanca kitap bitirmek zorunda kaldım 12 sene öncesinde sınava girmeden...

Embesilimsi...

Bu kitabın, Rusça, Fransızca'sı da var bende...

Embesilimsi...

İspanyolca ve Arapçası da var...

Ama ben İspanyolca ve Arapça da biliyorum diye gezinmiyorum ortalıkta....

Embesilimsi, 

Ben seninle rekabet içinde değilken neden şartları zorluyorsun...

Sana aptal olduğunu hatırlatmadık diye mi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arif Nazım - Şehidin Destanı

TIBBİ ETİK