22 Haziran 2024 Cumartesi

Aramızdaki fark...

 Nereden başlasam ki anlatmaya...

Sen birilerinin adamı olduğun için mesleğini buldun...

Birilerinin adamı olduğun için çalıştığın yerdesin...

Birilerinin yancısı...

Birilerinin savunucusu...

Ben ise hiç kimsenin değil...

Adaletin savunucusu olduğum için buradayım...

Hakkım olmayan hiçbirşeyi almadığım için...

Kimseye yan gözle bakmadığım için...

Sen de seni oraya getirenler de beni anlayamaz bu nedenle...

Sen yüksek lisansını da ötesini de birilerinin adamı olduğun için yaptın...

Ben, onları bile sınavla hallettim...

Aldığım hiçbir notta birinin adamı olmadım...

Hukuk fakültesinde de Turizm Otelcilikte de...

Hiçbir zaman hakkım olmayanı almadım...

Sen beni anlayamazsın...

Çünkü aldığın nefes bile birileri istediği için...

En kötüsü....

Çevrendeki arkadaşların bile öyle...

Bu nedenle beni hiç ama hiç anlayamazsın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arif Nazım - Şehidin Destanı

TIBBİ ETİK